skooola

har varit hemma nu ett tag. ecdl tentorna gick faktist över förväntan. jag trodde att det skulle gå skit eftersom att jag inte har pluggat särskilt mycket men jag klarade g på allihop. nästan så jag fick vg på en av de också. kan känna mig riktigt stolt nu! nu är det bara ett engelskaprov och en bokredovisning kvar sen är det looov. så sjutk skönt.
imorgon ska vi åka och simma med klassen. kanske inte är så smart av mig att åka med eftersom jag inte mår så bra, men har hört att det tydligen behövs för att få ett bra betyg. så jag får väl pallra mig upp imorrn och åka till simhallen... tänk vad man får stå ut med mycket för att få hyfsade betyg, helt sjukt egentligen. hälsan borde endå gå först men så kan man inte tänka när det gäller den kära skolan. nej gud vad jag klagar. jag älskar skolan (?)
ha det braaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0