31 december

nyårsafton!
ja då har hela 2008 gått och det har varit ett både bra och dåligt år. mina nyårslöften jag hade hölls inte direkt men annars har det varit väldigt bra faktist.
-började gymnasiet & träffade så mycket nya underbara människor.
det är nog det bästa som hänt det här året. är så sjukt glad över att jag har börjat just i sjödalsgymnasiet, just i smbe08b! det är en riktig superklass och jag ser verkligen fram emot att få gå ända tills studenten i denna klass.
- jag tappade inte kontaken med min bästa vän när vi började gymnasiet.
det var jag jätte orolig för, men nu går vi i parallell klasserna och det är jag sååå glad för. utan henne inget mig!
- jag var i Bulgarien & Japan.
två helt underbara uppleverser som jag inte ångrar. japan var bland det häftigaste jag har varit med om i mitt 16åriga liv.
- fortsatte med dansen, som jag var lite tveksam över.
är också glad över att jag inte sluta. dansen i mitt hjärta alltså. haha nej men det är fortfarande lika kul plus att man får träning. vi får se hur länge jag tänker i dom banorna!

det har hänt väldigt mycket saker det här året och om jag skulle rabbla upp allt skulle jag få sitta här tills imorgon, och det orkar jag inte plus att ni skulle inte orka läsa allt heller.

ikväll ska firas och ha kul. jag berättar mer imorgon, för den här dagen har jag massor att göra innan mina kära vänner kommer hit för middag :D men så länge.

                                    HA ETT RIKTIGT JÄVLA BRA GOTT NYTT ÅR!


                                        
                         bjuder på "happy new year" med våra bästa ABBA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0