3 december

3 december... julen börjar närma sig :D härligt härligt. nu får bara snön komma tillbaka, för snö är ett måste på julafton!
idag har dagen bara rullat på som vanligt.  haft lite sega lektioner. fick tillbaka mitt krim-prov jag gjorde för ett tag sen. VG- , så det kan man väl känna sig nöjd med? efter skolan mötte jag sara och vi gick och köpte lite saker till dansuppvisningen ( som faktist är om bara 3 dagar :D ), och sedan gick vi till vårt favoritfik castello. därifrån fick jag rusa upp till sara för att låna kläder och sedan rusa ner till dansen för att hinna i tid. men med mina superben ( HAHA) hann jag perfekt i tid.
skulle egentligen ha skrivit en uppsats om mänskliga rättigheter nu, men eftersom hon jag jobbar med inte har skickat den än får jag väl göra det snart...
ha en bra kväll alla människor. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0