28 december

tjohoo

glömde berätta om en ny upplevelse igår. det var nämligen så att jag för första gången var med om att det kom en kontrolant på bussen! men på bussen, liksom snälla har dom inget bättre för sig? okej att dom går runt på tågen där man faktiskt kan planka men på bussen är det ju i princip helt omöjligt. busschaffisarna går ju inte på dom här fejk sms biljetterna längre, och hoppar man på där bak måste man ha jävligt tur för att dom inte ska se än. det jag vill komma fram till är i alla fall att jag tyker det är väldigt onödigt med kontrolanter på bussarna! men har dom inget annat att göra så fine.

kvällen igår spenderades hos sofi. eller okej, sofis kusins lägenhet som hon får låna nu över jul och nyår. var helt okej vi satt och kollade klart på harry potter (som jag verkligen inte gillar) och sedan satte vi på filmen hey baberiba. haha åt den säger jag bara. det är verkligen min typ av humor! sedan blev vi hämtade runt 1 och fick skjuts hem. skönt.

jag vet inte hur dagen kommer se ut idag. skriver igen när det har hänt ngt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0