FÖR JAG SKA TAAAA STUDENTEN!

hej på er. skriver idag eftersom jag antagligen kommer ha fullt upp med mitt studentfirande imorgon. känns helt sjukt att dagen man väntat på i så många år är imorgon. dagen som man längtat till i så många år också. såhär dagen innan är jag både ivrig, nervös, pirrig och har en aning ångest. det ska bli så himla roligt imorgon,men jag kan inte komma ifrån att jag har en liten klump i magen. skolan har verkligen varit min trygghet i 12 år, men nu är det över. nu börjar mitt liv. mitt riktiga liv där jag ska klara mig själv och bli vuxen på riktigt. jag kommer inte träffa mina underbara vänner varje dag längre och jag kommer inte kunna "råka försova mig". det känns konstigt. men endå bra. jag tror att jag är redo för att ta klivet ut ur skolan och in i vuxenvärlden. jag är inte säker, men jag tror det.
imorgon kommer dagen bestå av champagnefrukost, betyg i skolan, kort lunch i skolan, utspring, flakåkning, mottagning och sedan fest. om jag är taggad? ja som fan.
nu ska jag fixa det sista jag kan inför imorgon. äta lite jordgubbar ska jag också.
vi hörs igen om två dagar folket, och då, då har jag tagit studenten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0