dagen & betyg

sociologiredovisningen igår resulterade i ett MVG i slutbetyg. nöjd tjej, ja. nu vet jag hur alla betyg blir förutom det i svenska C. ligger och väger mellan ett G och VG, så förhoppningsvis blir det det högre betyget. betygen blev i helhelt bättre än förväntat detta år. synd bara att framförallt betygen i 1an låg på samma nivå, då hade mitt snitt höjts betydligt mycket mer. men men, det är sånt som inte går att ändra på nu.
idag var jag i skolan endast för att måla lakanen till poängjakten och till flaket. det till poängjakten blev riktigt lyckat, de andra två till flaket blev mer fula/roliga. nu ska jag ta det lugnt, får se om henkepenke kommer hit senare. hope so.

här får ni betygen för det tredje året i gymnasiet:
drama: MVG
sociologi: MVG
projektarbete: MVG
idrott B: MVG
pedagogiskt ledarskap: MVG
naturkunskap B: VG
datamusik: VG
religion: G
engelska C: G
svenska C : oklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0