en kavaj, väska och mini-mascara rikare

var som sagt i centrum och köpte den där kavajen jag såg för några dagar sen. en mörkblå, vilket jag inte har. jätte snygg var den faktiskt! dock tror jag att det får räcka med kavajer nu på ett tag. har ju lyckats samla på mig 6 stycken på mindre än 1 år så nu får jag ta det lite lugnt.
jag hittade också en väska. var absolut inte meningen att en väska skulle inhandlas men jag kunde inte stå emot. har velat ha en brun nu ett tag så nu slog jag till. mini-mascara för endast 10 kr fick också följa med hem. perfekt att ha med sig ut liksoooooom.


här har vi skönheten, som det dessutom var 100 kr rabatt på. vilket kap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0