5 juni

godmorgon!
har varit en del riktigt lugna dagar nu efter studenten. passar på att ta så långa sovmornar jag kan, i och med att jobbet drar igång på tisdag och då blir det inga sovmornar längre.
har besökt gömmarn några gånger, för kvällsmys men även solning och badning. annars har jag mest legat i solstolen här hemma och bränt mig. röd som en tomat är jag på magen, men snart blir det brunt hoppas jag.
igår blev det utgång med tjejerna. vi drog till stället Sommar och det var riktigt bra uteställe. stort, bra musik och bra människor. det gillar vi!
idag blir en lugn dag igen. har inget planerat och tänker inte planera något heller.
puuss


bild på gömmarn under en kväll, som jag snodde av emelie ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0