13 juli

sitter på jobbet.
har inte alls mycket att göra vilket suger. "åh vilken lyx att bara sitta inne på facebook hela dagen och tjäna pengar" nej, det är ingen lyx! att sitta inne på facebook åtta timmar i sträck och läsa igenom varenda artikel tre gånger på aftonbladet börjar bli tröttsamt. dessutom går tiden i snigelfart när man inte har något att göra. mitt "evighetsjobb" jag fick förra veckan är klart. vadå evighetsjobb liksom?
nu är det i alla fall bara tre timmar kvar tills jag får gå hem och umgås med min prins. träffade både honom och sara på lunchen för att få tiden att gå åtminstone lite snabbare.

ikväll spelar damerna VM semifinal och jag kommer sitta bänkad framför tvn. egentligen är fotboll (trakaserande att kalla det fotboll och damfotboll egentligen), men fotboll då herrar spelar är roligare att se, även om dom filmar och fjantar sig mycket mer. jaja, nu ska jag fortsätta att göra ingenting. längtar till nästa vecka då en tjej går på semester så jag kan ta över alla fakturor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0