lista över 2010

- gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? svårt, men ja några få saker nu när jag tänker efter.
- höll du några av dina nyårslöften? hade faktiskt inga nyårslöften.
- blev någon av dina vänner förälder iår? några bekanta.
- dog någon som stod dig nära? min gammelmormor
- vilka länder besökte du? grekland, japan & kina. (och finland på kryssningen höhö)
- är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? kan hända 
- vilket datum från 2010 kommer du alltid att minnas? 3/4 då jag fyllde 18, och 14/7 då vi åkte till kos.
- största misstaget? man lär sig av sina misstag...
- har du varit sjuk eller skadat dig? inte mer än vanligt som tur är
- bästa köpet? alla mina fina kavajer är nog det bästa! och kosresan såklart!
- vad spenderade du mest pengar på? resan till kos gick väl på runt 11 tusen, så blir nog den.
- gjorde någonting dig riktigt lycklig? vet faktiskt inte
- vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? framförallt "waka waka"
- var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? har varit ett väldigt blandat år då det gäller känslor.
- vad önskar du att du gjort mer? satsat mer på skolan faktiskt.
- vad önskar du att du gjort mindre? låtit personer köra med mig.
- hur tillbringade du julen?  hemma med en del släkt.
- något du önskade dig och fick? jag fick det mesta jag önskade mig :) 
- något du önskade dig men inte fick? inget speciellt faktiskt
- vad gjorde du på din födelsedag? hade fest här hemma dagen innan, så var lagom trött på min födeseldag. den tillbringades framför teven med V tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0