6 januari

godkväll på er.
var som sagt på dovas, och sedan collage igår. dovas var grymt! vi sjöng karaoke och hade det feting kul. vi kom dit vid halv 9 och vid 11 började vi röra oss mot stureplans området och collage. var riktigt roligt där med, även om det var lite för många gamlingar där, och dansgolvet var lite, konstigt? men annars var det en riktigt lyckad kväll, vilket jag behövde!
idag har det varit en hufsad lugn dag. åkte med mam & pap till lite affärer på eftermiddagen annars har jag mest varit hemma.

på tal om något helt annat, så är jag så sjukt taggad på att få börja träna igen! fick ju som sagt pengar till ett friskiskort av päronen igår, så på måndag ska jag gå raka vägen till gymmet, köpa ett kort och träna hela dagen. okej kanske inte hela dagen, men någon timme i alla fall! nu ska jag fan bli fit for fight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0