25 januari

och det betyder lööööön. dock försvann den lika snabbt som den kom eftersom jag bokade och betala hotell i rhodos nyss. blev ett hotell som heter Ambassador och ligger 80 meter från stranden. hur underbart? trots att det känns som pengarna försvann med vinden känner jag mig väldigt nöjd. att spendera pengar på resor är något jag gärna gör. som det ser ut nu, ska jag även göra en liten resa ända till Karlstad nästa helg med hanna, men skriver mer om det senare.
idag började dagen klockan 8 vilket suger. fortsatte dagen med en oförberett engelska prov och slutade med dubbellektion i naturkunskap. inte världens roligaste skoldag, men nu är den i alla fall över.
satte mig direkt och bokade hotell när jag kom hem och nu är det dags för plugg. coachuppgift som ska in på fredag ska börja skrivas.
vi hörs senare, gottfolk


rhodos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0