24 januari

herregud vilken lång dag det har varit. var i skolan från 10 till kvart över 1. otroligt skönt att sluta tidigt, speciellt på måndagar då man brukar vara som tröttast. snackade med sara en stund efter skolan och sen gick vi till friskis. blev ett gympass på ungefär 1,5 timme då vå både cyklade, crosstraina, sit-upsa och gjorde en del benmaskiner. hurtigt, men känns riktigt bra efteråt! kom hem vod halv 5, hoppa in i duschen och den var det bara att ställe sig i köket och laga mat. mamma hade beställt korstroganof och ris, så fick bli det. att jag brände ristet och gjorde för lite mat kanske är värt att nämna för rolighetens skull, dock ser jag det bara som ett tecken på att jag helt enkelt suger på att laga mat.
skulle börja skriva på en inlämningsuppgift nu, men är verkligen trött så tror jag skippar det.
ciaaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0