21 januari

heeejsan.
nu är jag på bättre "blogghumör" igen, braaaa va. (så ni kan läsa om mitt otroligt händelserika och intressanta liv)
var i skolan idag från 8 till 2. duktigt. efter det drog jag hem och har precis vaknat upp efter en skön powernap. jag blir verkligen alltid sjukt trött när jag kommer hem från skolan så en powernap är nästan ett måste nu för tiden. sova nån halvtimme, timme sen är man pigg igen. 
ikväll blir det att åka till hellströms med några av tjejerna, sitta och snacka skit, smutta på lite vin och bara mysa. det behöver jag. dessutom ska man ta vara på all tid man kan med sina vänner!
men innan dess, tacos! bättre kväll får man leta efter. puuss

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0