18 februari

hejsan på er.
var länge sen jag var så otroligt trött under en dag. började 8 imorse, åtminstone vad jag trodde tills jag kom till skolan och fick veta att läraren vrickat foten och inte var där. lagom roligt. fick alltså sitta och vänta i 1,5 timme på att nästa lektion skulle börja. var inte alls roligt. klarade mig som tur var igenom hela dagen trots tröttheten och decka på soffan så fort jag kom hem. en powernap är nog bland det bästa som finns!
på tal om resan till rhodos, kollar fortfarande igenom några olika hotell. men vi har hittat ett som tror skulle vara perfa. 80 meter från stranden och ligger bredvid alla centrala gator. låter hyfsat va?


hotel Amabassador, Rhodos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0