17 januari

då var denna resursdag snart över och imorgon börjar en ny skolvecka. har inte gjort speciellt mycket idag, förutom handlat mat med pappa. pluspoäng till mig. ville träna i förmiddags men eftersom sara jobbade då så ska vi träna nu om en liten stund istället. blir ett gympass som vi ska köra varje måndag. äntligen har träningsvärken gått över också, så nu kan jag köra gärnet igen. hihi
förutom att göra ingenting idag har jag bokat flyget tur och retur till rhodos i sommar. gaaalet nice. blir den 31 juli till 9 augusti vi är där. än så länge blir det jag, emelie, julia och tove som åker men fler lär komma ner med sista minuten. kommer bli galet.
nej nu ska jag ta tag i mitt fläsk och pallra mig till gymmet. ciao

Kommentarer
Postat av: please

ditt fläsk?

2011-01-17 @ 19:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0