10 januari

hejsan och förlåt för min dåliga uppdatering. har varken hunnit eller varit så sugen på att blogga men nu så.
i lördags jobbade jag hela dagen, det som egentligen skulle gjorts då jag var sjuk. fick hjälp av sara vilket gjorde det betydligt roligare att jobba. på kvällen åkte jag tillsammans med hanna och emelie till lissma på en 20års fest. kan beskriva den med två ord. kul & kaos. hände massor med saker där, roliga och tråkiga. kom hem vid 6 på morgonen då glim skjutsade hem mig.
i söndags var jag halvt död hela dagen. kom ju som sagt hem så pass sent, eller kanske tidigt som man kan säga så sov nästa hela söndagen. ladda upp inför skolstart kanske jag egentligen ska kalla det.
idag började ju skolan. första dagen på sista terminen. känns både bra och läskigt. dock hade jag bara skola i nästan två timmar, så efteråt begav jag mig direkt till gymmet. att få träna igen var sjukt skönt, och ska nog träna igen redan imorgon. tränade rumpa, ben och mage. dom viktigaste kroppsdelarna som ska vara snygga på en tjej tycker jag. efter det åkte jag till jobbet igen, med sara, och vi gjorde klart det vi inte hann i lördags. har alltså varit en väldigt intensiv men bra dag.


slänger in en bild från middagen på nyår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0