6 februari

hejsan kära vänner. haft en bra helg?
min har varit riktigt bra. åkte ju till karlstad i fredags med hanna och festade  på en klubb som heter tempel. var en gigantisk klubb och gruppen 100% party hade hyrt in sig där. var sjukt mycket drag, sjukt mycket folk och sjukt kul. var också roligt att träffa dom gamla värmlänningarna som vi inte träffat på nästan ett år.
igår kom hem hem vid halv 10 efter en 4,5 timmars lång bussresa. lagom ont i rumpan hade man, efter att ha suttit på en obekvä, stol men man ska väl inte klaga. gick och la mig redan vid 11 och sov ut ordentligt imorse. så himla skönt, och behövligt!
idag har jag tittat på systers handbollsmatch, pluggat och duschat. nada more.


jag och hanna


Kommentarer
Postat av: Ramblings

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

2011-04-30 @ 21:46:41
URL: http://ramblings.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0