4 september

godmorgon allihopa.
har varit dåligt med bloggande men hann verkligen inte igår.
i torsdags åkte jag hem till farmor efter skolan för att äta middag med henne. var myspys. blev bjuden på lax och massa annat mumsigt.
igår var det ju skola som vanligt, slutade 20 i 4. åkte hem, fixade mig och begav mig mot julia vid 6. vi tjejer bakade egen pizza och tittade på fotbollskvalet. dock diskuterade vi mer politik, så vi missade målen.. känns som att man bara under några månader har gått från barn till vuxen. jag trodde aldrig att jag, som 18åring skulle sitta och prata politik med mina vänner. och jag måste erkänna att det är ganska intressant att få höra hur dom resonerar om valet osv. kom hem ganska tidigt och la mig dirr. skööönt!
idag har jag redan hunnit städa hela övervåningen och ska snart åka med mam&pap till kungenskurva. måste köpa nya skor! fick nyss sms av viola att kvällen kommer spenderas hos henne också. kommer nog bli bra :)

                                
                                                bilder från skolan, jenny, julia, ilaf

                                       
                                              och en snygg bild på lina från igår
(hihi)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Gilla! Såväl politik som pizza. Puss

2010-09-05 @ 20:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0