13 september

hejsan.
har gått och blivit sjuk. jag har inte tid att vara sjuk. näsan rinner, smaksinnet är borta, nyser och nyser. usch vad hängig jag känner mig. som tur är har jag bara två lektioner på måndagar så jag missade i alla fall inte jätte mycket i skolan. får se om jag går imorgon. måste egentligen, men om jag mår som idag kommer jag väl svimma innan jag ens kommit fram. nä då, men vi får se.
dock har jag utnyttjat denna sjuka dag otroligt bra måste jag säga. har legat med datorn i knät en hel del och gått igenom massa körkortsteori. jag är långt ifrån klar, men i alla fall en bit på väg. måste köpa en teoribok också så jag kan plugga på olika sätt. tror jag lär mig bäst då!
ikväll har vi ju egentligen fotbollsmatch, får se om jag orkar pallra mig dit och heja. troligtvis inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0