en nystart behövs

känns som att jag måste börja ta tag i mitt liv mer, och ha mer kontroll. tänkte köpa klippkort på friskis, eftersom att komma igång med träningen är ett måste. en smal trimmad kropp är snyggast, så det får väl bli målat för beach 2011 antar jag. allt mitt småätande måste få ett stopp och samma sak gäller allt småskit jag handlar hela tiden. måste få mer kontroll över min ekonomi. (den lilla jag har)
öppnade ett nytt sparkonto idag via min internetbank, så nu kan jag lätt föra över pengar till det. dessa pengar ska gå till en resa näsa sommar är det tänkt. dessutom är det alltid bra att ha en liten summa pengar sparat om man någongång skulle behöva det.
2011 ska jag verkligen starta ett nytt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0