25 november

lönedag för dom flesta, vanlig dag för mig. vanlig skoldag för mig. ganska långtråkig dag. kall dag med mycket snö och blåst.
skönt att vara hemma nu i alla fall. ska skicka in en svenska uppgift strax och sedan börja med en dramauppgift. har mycket plugg framför mig den närmaste tiden och det ogillas starkt. typiskt lärare, lägga in allting innan jullovet så man bombaderas av plugg sista tiden av terminen.
kom och tänka på att detta är min sista hösttermin under gymnasiet. känns lite konstigt när man tänker på det. skönt, men samtidigt så skrämmande. har ångest för studenten. eller inte studenten utan det som kommer efter studenten. skolan som har varit så självklar i 12 år, kommer inte längre vara självklar. jaja, lite tid är det ju i alla fall fram tills studenten.

Kommentarer
Postat av: Jssmine

haha jarrå det kommer ;)

2010-11-25 @ 17:53:36
URL: http://rulesbyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0