bleker tänderna

ja, då var min tandblekningsdebut igång. har precis satt in gel i tandskenan och stoppat in den i munnen. har ingen aning om hur resultatet kommer bli, men det syns troligtvis inte förrän efter några gånger. man ska ju upprepa det här flera gånger, jag har 30gångers paket. vi får hoppas att man ser någon skillnad efter några gånger i alla fall! vore ju lite synd annars faktiskt. men, we'll see.


såhär ser det ut,
ps. min överläpp ser fet ut för jag var tvungen att "dra upp" den så man skulle se tandskenan
pps. man ska egentligen klippa bort flikarna som sticker ut, men jag valde att inte göra det ;)


Kommentarer
Postat av: världens bästa moster

du har ju redan så fina vita tänder, så räkna inte med någon större förändring :-)

2010-03-12 @ 00:23:45
URL: http://lenaitokyo.worldpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0