8 mars

hejsan bloggen. ska väl börja blogga ordentligt nu igen efter "sälenuppehållet"
första dagen i skolan på 10 dagar och ja, vad ska man säga. det var inte kul nånstans. som tur är är det ju bara fyra veckor kvar till nästa lov och jag längtar redan. då fyller jag 18, och ska också tatuera mig. can't wait. hur som helst, var i skolan till halv 5 eftersom jag slutar då och efter det gick jag till lindex, köpte två leggings och sedan gick jag till coop för att handla med pappa. gick också förbi frissan en snabbis och fick ny tid på måndag. håret blev mörkare än jag ville så ska lägga i lite blonda slingor. suck, vad jag håller på. jag vet jag vet.
har också fått hem tandblekningen som jag tänkte prova idag, men har inte hunnit så det får bli en annan dag. ska titta på svenska hollywoodfruar klockan 9, och sedan blir det att läsa svenska boken. 
c yaaaaa


bild från HC i sälen, när petter spelade. han var grym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0