3 mars

- och jag fyller år om prick en månad. galet.
hur som helst, här har vi det muy bien. sol och några få minusgrader. dock blåser det en del vilket inte är speciellt skönt. man kan knappt åka upp till toppen på grund av blåsten, men man ska inte klaga.
var uppe vid backarna när liftarna öppnade dvs vid 9 imorse - hurtigt. var väldigt skönt att åka i backarna när de var nypistade. btw, vi bor 20 meter ifrån liftarna;)  snart blir det lunch och sen tror jag vi ska ta nån powernap. tänkte gå till afterskin lite senare och till nån slags sportbar som finns här.
tog med kameran upp till backen idag också och tog lite härliga foton. dock får ni se dom på söndag då jag kommer hem eftersom min kamera inte är installerad på hannas lilla dator :)
ska försöka njuta av dagarna här, trots att det hänt en del mindre roliga saker. jag är förjävla dum ibland. men men, ska njuta maximalt.
c ya laaater. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0