25 mars

hej folket!
haft en bra dag? min var hur chill som helst. började halv 10, behövde bara planera en lektion vilket tog 10 min sen var den lektionen slut. efter det hade vi psykologi där vi bara fick tillbaka ett prov (fick VG+) och sen fick vi gå även där. blev lunch och efter engelska. dock var det bokdiskussion då där jag inte behövde vara med så satt alltså och chilla hela den lektionen också. sen blev det idrott och då fick vi göra klassens favorit - multiboll haha!
kom hem för ett tag sen och nu ska jag ta det lite mer lugnt och sen plugga. wiiieee vad duktig jag är.


mitt långa fina håååår. mihi


Kommentarer
Postat av: Ida Kingstedt

Hårförlägning hanna?? SKITSNYGGT!!! :D

2010-03-25 @ 22:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0