24 mars

heeeejsan.
har haft fullt upp hela dagen så har inte hunnit skriva, men nu sååå.
dagen började klockan 9.00 med EU-rollspel och det var klart vid 12. då drog jag direkt in till stan och köpte extension och skor. åt också lunch där och njöt av det fina vädret. direrkt efter det åkte jag och jobbade, för att visa att jag "kan jobbet". fick "bästa betyg" så det kan man ju känna sig nöjd med. nu hoppas jag bara att det räcker till sommarjobb också men det tror jag. efter jobbet nu så har jag ätit, pluggat, sytt håret och duschat så NU äntligen kan jag slappna av. häärligt. imorrn börjar jag 8 - inte lika härligt. vet dock inte om man måste gå på den första lektionen, men men vi får se hur jag gör.
btw, längtar tills jag fyller år och ska firas som F A N

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0