22 mars

hejsan mina vänner.
nu är jag äntligen hemma efter det långa och ganska oitressanta skoladagen som ändå flöt på ovanligt fort. vid halv 11 hade jag återbesök på vårdis för svar på proverna jag tog. he hittade bara lite småfel så ska få göra ytterligare några tester men sen är det förhoppningsvis över. de tror att jag har *blablabla* (kommer inte ihåg namnet på det) men det är i alla fall en stress "sjukdom". vet inte om man riktigt kan kalla det sjukdom men det var tydligen 400 tusen svenskar som led av detta. tur att jag inte är den enda! vet inte riktigt vad jag ska göra åt det eftersom det är skolan som är det största stressmomentet och den kan jag ju inte direkt skippa.
strax ska jag skriva en filmanalys till historian och sen blir det väl att ta det lugnt. måste ju bli av med stressen...


bild från i fredags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0