20 mars

godmorgon alla solstrålar där ute. (smörar inte)
är faktiskt riktigt glad idag. solen lyser ju och det är hela sex grader ute. woho!
kvällen igår blev lyckad. vi firade fredrik som fyllt 18 så det var naaaaajs. idag hoppas jag att pappa vill åka med mig till kungenskurva så vi kan titta på en ny dator till mig som jag ska få i 18års present. (fyller ju år om bara två veckor!) och sen blir det träning om jag hinner. kockan 6 ska jag vara i en lokal där det ska ätas middag och sen fest för att fira min barndomsvän jasmine som också fyller 18. alla fyller verkligen 18 nu. jag undrar hur många 18års fester man kommer ha varit på totalt när detta år är slut. antar att det kommer bli en hel del. men det är kuuuuul!
(lägger in bilder från igår när det kommer upp några från facebook)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0