18 mars

hejsan svejsan.
är på lite bättre humör idag som tur är.
dagen började med prov i teknisk psykologi och det gick åt helvete, däremot gick psykologiprovet bättre. känns skönt att i alla fall ett prov gick bra. dagen flöt på som vanligt och slutade med ett boxpass på idrotten.
var också på vårdcentralen idag eftersom dom ville titta på mina brännmärken på halsen igen men dom sa att det såg fint ut. dock kommer jag antagligen ha märken kvar i ca 6 månader! why liksom? gud hatar mig.
idag hade jag inget plugg vilket är älskvärt! så ska bara koppla bort all stress ikväll och chillerilla ordentligt.
imorrn är det för hoppningsvis fest, annars är det ju 18års firande av jasmine på lördag också ;)


minnen från när petter uträdde på HC i sälen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0