12 mars

hejsan alllaaa där ute.
nu sitter jag här med en kopp te och bara njuter. jag njuter av att historiaprovet gick bra, jag njuter av att hela denna skolovecka redan är slut och jag njuter av det fina vädret som gör mig så glad. livet är bra nu. just idag.
jag kom till och med upp till första lektionen som började klockan 8 idag, och igår! är nog första veckan jag kommer upp vid 8 båda dagarna. im a good girl!
nu ska jag koppla av lite och sen börja plugga till nästa prov. det är fredag, jag vet, man ska inte plugga på fredagar men jag känner att jag måste. nästa vecka kommer vara helt galen med en uppsats, två prov, tre (minst) läxor så det är bara att dra igång nu känner jag. hurtigt? JA! ska nog läsa artikeln till svenskauppsatsen och börja plugga in lite teknisk psykologi.
fick ett fnatt igår, och kom på hur otroligt lat jag är. varför pluggar jag inte mer? varför anstränger jag mig inte det minsta? mina betyg är inte bäst, dom är inte ens bra. men bara jag försöker kan dom bli bra, nästa tillåmed jätte bra. så nu ska jag se till att fixa proven. jag får ta en vecka i taget, så nu ska jag fokusera på psykologin och tekniska psykologin. i can do it!

 
bild från sälen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0