20 juni

godmorgon.
vädret börjar bli bättre igen, det gillar vi!
igår blev rummet städat, som jag skrev och sen också eken cup som jag också skrev. hanna följde med dit så vi stog och hejja på tillsammans. höhö. på kvällen kom lina, hanna och sara hit för filmkväll. dock vågade inte sara se den, så det blev alltså jag, lina och hanna som såg filmen. det var en dokumentärliknande film om en mördare, som filmar allt han gjorde med sina offer. rätt äckligt måste jag säga.
idag har jag absolut inga planer. känner inte för att bara sitta hemma, men vet inte vad jag ska göra istället. vi får väl se vart dagen leder...
(och ja, det kommer fler bilder snart)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0