KOS - en oförglömlig resa

okej, ska väl försöka mig på ett inlägg.
KOS var GRMYT. orkar dock inte berätta om hela resan här eftersom det skulle bli en hel bok på ungefär 200 sidor. kan sammanfatta det med tre ord. fest, sol, sjukdom.
var på vårdcentralen igår eftersom jag fick så sjukt jävla ont i ena örat natten till vi skulle hem. visade sig att jag har öroninflamation i båda öronen och hörselgångsinflamation i ett av dom. det var inte roligt att flyga med det kan jag ju berätta. nu äter jag pencilin, 6 tabletter om dagen plus örondroppar. stackars mig :( inte nog med det har jag fått en sjuk hosta. men hur som helst så är dom här sjukdomarna värt det. resan var så jävla bra så det spelar ingen roll att jag är sjuk nu.
ska lägga in massor med bilder senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0