31 juli

just nu får ni följa utvecklingen av min tunga, kanske med tanke på att det är det mest intressanta i mitt liv just nu. tragiskt? kanske.
hur som helst har lilla tungan min börjat klia nu. tecken på att den läker? ja. det är skönt, men väldigt irriterande. svullen är den fortfarande, kör på det här med att suga på is. det skulle tydligen hjälpa. inte för att jag har märkt någon skillnad efter att ha plågat mig själv med en brännande isbit på tungan. (brännande av kyla dåra). får fortfarande äta flytande mat. kunde inte äta någon popcorn igår på bion trots att det hör till. jag har ett tips till alla er som vill banta: pierca tungan! du kan knappt äta någonting och de få saker du väl kan äta undviker du ofta eftersom det gör ont och du behöver gurgla saltvatten efteråt. tro mig, man går ner i vikt av detta! dock är inte viknedgång mitt mål med piercingen, så jag försöker surpla i mig allt jag kan få tag på ungefär.
fortsättning om tungan kommer.

idag ska jag in till stan. titta på pride tåget. kan bli rätt kul. frågan är bara vad man ska ha på sig? det känns som höst ute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0