vad jag kommer minnas

vad jag kommer minnas från 2009:

- smålandsresan med tjejerna under sommaren. tänk att vi kunde bli så tajta efter bara ett år. den var sjukt mysig och vi alla kom varandra ännu närmare.  
- jag började andra året på gymnasiet. & gick klart första året. första året gick så snabbt, men det var nog ett av dom roligaste åren i mitt liv.
- en del personer jag träffade. en del personer kommer alltid finnas kvar i mitt minne. en del personer som jag tappat kontkaten med, men som betydde väldigt mycket under en tid.
- julafton. vilket var väldigt speciellt. spenderades som ni alla vet mestadels på ett flygplan.
- en fest jag var på. jag minns att jag aldrig har känt mig lyckligare än just vid det tillfället. just då hade jag allt jag önskade.
självklart finns det otroligt mycket andra saker som har varit helt fantastiska under 2009 som jag också kommer minnas. 2009 var ett av dom bästa åren på länge, trots att det ibland har varit väldigt rörigt.
nu ser jag fram emot 2010 så galet mycket. detta är året jag kommer fylla 18, jag blir vuxen enligt lag. jag kommer ha mitt sista riktiga sommarlov. jag kommer tatuera mig som jag så länge velat, och jag kommer åka på en resa som nog aldrig kommer glömmas. jag känner på mig att det kommer bli riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0