träning på g

hejsan igeen.
hade min första lektion i teknisk psykologi idag, och nej jag tänker inte kommentera det. lite annorlunda en vad jag trodde men det blir säkert bra. är ju bara en 50p kurs, det vill säga en termin så det kan jag nog stå ut med. en del saker vi ska göra verkar intressant, andra inte. vi ska till exempel prata om IQ och göra IQtest(?) vet inte om jag vill göra det asså haha. hur som helst var den andra nya lektionen hälsopedagogik inställd fick vi veta efter att ha suttit och väntat på läraren i 25 min.. kul så fick alltså sluta ungefär en timme tidigare.
efter det gick jag och köpte säsongskort på friskis. allträning, alltså kan jag både gå på pass, gymma och köra spinning i stort sätt när jag vill. är så sjukt taggad. nu ska jag få en fin nytrimmad kropp till sommaren haha. (man kan ju alltid önska) kommer antagligen gå på pass på söndagar eftersom det är då jag har mest tid, och sen gymma efter skolan nån dag i veckan med hannabanana. jag undrar hur det kommer se ut.. jag och gymma haha. nu är ta taggad som fan!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0