ont i benen och en mormor som är bäst.

efter en lektion i skolan, ett benpass på gymmet och en dusch senare sitter jag nu här hemma igen och gör i stort sätt ingenting. vi fick sluta en timme tidagare i skolan än vad som var sagt dvs 11.30, och efter en bit mat i magen blev det som sagt en timme på gymmet med inriktning ben. var jobbigt som fan, och imorgon lär den sköna träningsvärken komma. men det är värt det. jag gillar träningsvärk.
lite senare är det engelskaläxan som måste göras. glosor. inte min favorit, men det funkar.

förresten vill jag bara säga att min mormor är den bästa i världen. hon har tydligen varit här nu under dagen, och på mitt tagentbord låg en lapp där det stod "hej hanna, kräm i kylen. lite bidrag till din ekonomiska situation" så hade hon lagt dit 300 kronor. tack :) krämen hade hon gjort för att jag frågade sist jag var där om hon inte hade gjort någon kräm på senaste (hennes kräm är grym) och det hade hon inte, så därför kokade hon tydligen kräm nu och kom över med det. så snällt!


robyn - handle me, remix


Kommentarer
Postat av: ellen

älskar mormors kräm!

2010-01-27 @ 21:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0