lista över 2009

hade en sån här lista över 2008 så nu sätter jag väl in en för 2009 också

- gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? smakade musslor och såg en kackelacka. var också på krogen/nattklubb för första gången!
- höll du några av dina nyårslöften? yes det gjorde jag
- blev någon av dina vänner förälder iår? haha nej
- dog någon som stod dig nära? ja, tyvärr :/
- vilka länder besökte du? gran canaria blev det ju till slut
- är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? nej 2010 kommer bli bäst
- vilket datum från 2009 kommer du alltid att minnas? många..
- största misstaget? vet inte faktiskt?
- har du varit sjuk eller skadat dig? nej då, bara lite förkylningar
- bästa köpet? ingen aning
- vad spenderade du mest pengar på? antagligen var det allt sparande, till i somras och nu till resan 
- gjorde någonting dig riktigt lycklig? vissa personer
- vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? alla festlåtar som spelas på våra galna partyn
- var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? det har varit ett blandat år, många känslor.
- vad önskar du att du gjort mer? varit lite snällare kanske ;) 
- vad önskar du att du gjort mindre? ingenting
- hur tillbringade du julen? snabb jullunch hos mormor, och resten på ett flygplan.
- något du önskade dig och fick? önskade mig inte så mycket, men pengar och bruna linser ;) 
- något du önskade dig men inte fick? nej
- vad gjorde du på din födelsedag? jag hade party här hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0