9 januari

godmorgon!
kan ju börja med att säga att min kväll igår var riktigt jävla seg. satt hemma och gjorde absolut ingenting (precis som jag har fått göra dom senaste tre dagarna) 
nej nu lämnar vi det, och går över till idag. jag funderar på att städa mitt rum litegrann eftersom det verkligen behövs, igen. problemet är ju bara att det är sååå tråkigt. eller, när jag tänker efter så finns det en sak man ännu mindre vill göra - plugga. när man måste plugga blir tillåmed städa roligt. undra om jag ska vänta tills jag har nåt prov, så jag vill städa frivilligt? nej, tror inte det kommer funka i längden, tyvärr. ska nog börja städa upp lite idag i alla fall. 
senare ska lina ha sitt födelsedagsfirande, typ tre veckor för sent men vad gör det? jag vill veeeerkligen komma så jag hoppas att magen blir lite lite bättre tills ikväll. eller nä, jag skiter nog i magen och kommer vilket som. jag behöver komma ut ur huset och träffa lite vänner känner jag! 

      
                             bild från i somras, småland. vill ha sommar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0