29 januari

heeeej svej
sov som sagt hos hanna i natt, och kom till skolan vid första lektionen som börjarde 9.25. hade den, sen hål och tre timmar senare satt jag på min andra och sista lektion för denna fredag - spanska. blev som sagt inte så mycket lektioner idag på grund av att två lärare var borta men jag klagar inte!
har inte gjort så speciellt mycket sen jag kom hem, bara dushat och skrivit en liten bit på ett skolarbete. senare blir det förhoppningsvis någon slags fest eller så. vet dock inte om jag är så jätte taggad på fest eftersom jag har varit så trött hela dagen men kommer självklart inte banga om det händer nåt :)
kanske ska inviga mina bruna linser ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0