16 januari

godmorgon
middagen igår blev jätte mysig. vi åt som sagt på ett tapasställe där det var en liten spanjor som spelade gitarr. han kom fram till vårt bord och bad oss sjunga med, vilket vi självklart gjorde. dock kanske vi inte borde gjort det, för det verkade göra han jätte glad och spelade på med säkert 20 låtar innan han gick vidare. han spelade så mycket att en girtarrsträng gick av, synd :)
åkte i alla fall hem efter en liten promenad runt om i hammarby sjöstad så var väl hemma runt 11 nångång.
idag vet jag inte vad som händer. ska nog inte göra nånting fram tills middagen som kommer ätas hemma hos sara. jag ska bli bjuden på hummer för första gången i mitt liv. hoppas jag gillar det haha. 

                 
                                         ida & martina igår på resturangen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0