15 januari

hej folket och hej träningsvärk. har sjukt ont i både armarna och magen efter gårdagens träning, tack nikita! men träningsvärk betyder ju i alla fall att man har fått ut något av träningen så det är väl bra på sitt sätt.
skolan gick bra idag, och snabbt. fick tillbaka ett matteprov och jag tackar gud för resultatet. fick rätt på allt jag hade svarat på vilket inte är likt mig när det gäller matten. blev faktiskt lite glad där ett tag :)
fick sluta tidigare idag eftersom jag inte hade nån spanska sista lektionen så det var skönt också.
ikväll ska vi hem till jenny för att " titta på deras nya lägenhet" i och för sig har jag redan varit där men resten ska få se den för första gången idag haha. efter det ska vi gå och äta på en tapasresturang. mysfaktor!
vi får se vart kvällen bär oss, men antagligen hem eftersom jag känner mig ganska trött.

jag och mamma skulle just ge oss på sodastreemern eller vad det heter. vi tänkte göra lite coca cola och allt gick faktiskt bra tills vi skulle hälla i själva colasmaken. då svämmade hälften över :( men för övrigt tyckte jag att vi gjorde ett bra förstaförsök med sodastreemern!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0