12 januari

det här är så jävla typiskt mig. blir sjuk, får ligga hemma ett tag, sen äntligen frisk och får gå till skolan. sen då händer det alltid nånting som gör att jag ändå inte kan gå till skolan. inte för att skolan är det bästa jag vet, men missar man för mycket blir det alldeles för jobbigt senare! jag har fått tjejvecka, och magen gör så ont så det säkert skulle kännas skönare att få en kniv instucken i den, och nej nu överdriver jag inte. jag hatar den här dagen varje månad!
och ännu bättre, mitt jobb börjar i eftermiddag och jag måste dit. har varit där en gång tidigare med sån här rolig värk och det var bland det värsta jag gjort kan jag ju ta och tala om. men men man får kämpa på ändå... KUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0