1 januari 2010

godmorgon allihopa!
nu är ni väl väldigt spända på hur mitt liv har sett ut den senaste vecka? (eller inte) det tänkte jag i alla fall berätta lite kort om ;)

gran canaria - ja det vet ni ju, att jag var där. det var mysigt och vi solade och badade varje dag. dock var det väldigt kallt i poolen så det blev bara massa "dopp" och inte mycket bad bad liksom. skönt var det, varmt, soligt men saknade alla mina vänner här hemma väldigt mycket. jag tror jag är i det där stadiet då det inte är kul att vara med familjen 24 timmar om dygnet i en vecka, så redan första dagen var jag tvungen att logga in på facebook så jag fick prata med mina kära vänner. som tur var hade jag inte missat nånting här hemma sa hanna, så det var ju bra. men det var ändå väldigt skönt att komma bort. få glömma alla problem här hemma, allt plugg i skolan, helt enkelt få glömma min vardag för ett tag. ett plus var ju också att man fick lite fin färg såhär när man annars är blekare än blekast!
resan fick mig att längta ännu mer till i sommar när vi tjejer ska utomlands..

         

nyårsafton
- planet landade i tid (som tur var) och jag kom hem till huset vid fem ungefär. då kom hanna och sara hit och vi fixade oss till nyår som skulle börja med middag hemma hos lina. det blev jätte mysig middag med mina favorittjejer (vissa saknades, vi tänkte på er och tyckte synd om dig lisa som fick spendera nyår på ett flygplan) och vi hade jätte kul. blev en hel del dans och babbel också innan vi begav oss till en fest där resten av kvällen/natten spenderades. hemgång blev det vid halv 3 ungefär, då hade jag varit upp 23 timmar och ja - jag var äckligt trött.
(har inga  bilder från nyår än)

nu välkomnar jag 2010 med glädje, som kommer bli ett GULDår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0