varning för deppinlägg

jag har överlevt ett dygn till. bland alla känslor, alla tankar, har jag överlevt.
 just nu känns det som ingenting är bra. jag vill bara krypa ner under mitt täcke och stanna där tills livet är roligt igen. jag vill gå i ide och vakna av att någon väcker mig och säger att "nu är allt bra, nu mår du bra igen" men jag vet att det inte går. jag är "den där glada tjejen" och det är väl det jag måste leva upp till, trots att jag bara vill vara tvärtemot. allt är emot mig just nu. jag är förvirrad, och jag vet inte vad som händer eller vad jag ska göra. jag går bara runt och tänker för mycket och undrar. jag undrar vad som kommer hända, hur allt kommer bli. jag vet att det alltid går upp och ner, men just nu är jag i nedförsbacken av bergochdalbanan, och den backen verkar aldrig ta slut.
ps. hur många tårar har en människa?























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0