8 februari

kanske borde skriva ett inlägg om vad som händer i mitt liv just nu och inte bara att jag är deppig.
helgen blev lite annorulunda än planerat. den blev inte så rolig som jag trott men försökte ändå göra det bästa utav det. var hemma fredag kväll och hos viola med en del folk på lördags kväll. igår var jag bara hemma hela dagen utom när jag och min familj gick ner till centrum och åt middag.
idag har jag bara varit i skolan. är ju långa dagar på måndagar, 9.10-16.20. efter det mötte jag upp pappa på coop och så köpte vi matsäck till imorgon då jag ska till romme med skolan! kommer nog bli kul. en glimt av glädje kanske kommer spridas inom mig och det behöver jag just nu.

& grattis mormor på födelsedagen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0