28 februari

hejsan bloggen, och alla där ute.
gårdagen blev bra. inget hål i tänderna, och kvällen hos sara var mysig. dock slutade den på ett annat ställe som var mindre mysigt. kom hem tidigt igår, vid strax efter 12 eftersom jag skulle upp tidigt idag. klockan 8 imorse skulle jag lämna min packning hos hanna så dom kunde ta den i bilen upp till sälen. vi åker ju som sagt dit idag och det ska bli jätte kul! ska bli skönt att komma bort från huddinge ett tag också. vi kommer hem 7/3, dvs nästa söndag, så vi blir borta en vecka. vet inte om jag kommer kunna uppdatera sådär jätte mycket eftersom jag inte kommer ha någon dator med mig. dock tar hanna med sig sin så kanske skriver nåt litet därifrån.
bussen går från cityterminalen 13.20 så dåååå åker vi!
ha ett bra lov, för det ska jag ha! ciao

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0