24 februari

heeejsan,
har ni sett vädret ute idag?! såååå fint, och man får nästan en känsla av att våren är påväg. blir på så bra humör, galet vad en liten(?) sol kan göra :)
behöver väl inte ens skriva att jag var i skolan idag eftersom det börjar bli rätt uttjatat och alla redan vet om det. men det vi gjorde var i alla fall psykologi innan lunch och samhälle efter. vi jobbar med EU och ska tillsammns med två andra klasser representera varsit land om område. jag har danmarks jordbrukspolitik. fråga mig inte varför.. det positiva är ju att det är ganska lätt. hellre jordbruk än finans liksom. vet knappt var finans är! så det har vi jobbat med igår och idag.
kom hem för ett litet tag sen.
egentligen skulle farmor komma hit idag på middag men eftersom min pappa är "sjuk" (läs slö) så orkade han inte, plus att hon antagligen knappt kommer kunna ta sig hit på grund av all dålig komunaltrafik. så jag får helt enkelt ta en chill kväll idag igen. skönt! :)
skriver kanske senare. kan inte ladda upp bild för jag sitter inte vid min data.
puuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0