22 februari

hejsan i kylan!
riktigt kallt ute idag, SL uppmande ju tillåmed folk att stanna hemma idag eftersom tåg/bussar och tunnelbana är inställda eller "kraftigt" försenade. tur att man kan gå till skolan..  tänkte dock ta bussen imorse eftersom termometern stod på -22 grader imorse. stod vid hållplatsen i säkert en kvart och insåg 10 minuter innan jag började att den inte skulle komma. fick alltså småspringa till skolan, och väl framme hade inte ens läraren kommit. han hade tydligen och problem att komma till skolan fick vi veta efter en halvtimme.
hade i alla fall engelska prov, men det orkar jag inte prata om. får säkert G men inte mer. fast är ändå skönt att det är gjort. ett prov mindre är alltid glädjande.
bokade klipp och slingtid hos frissan också. det ska göras på fredag, så då försvinner förhoppningsvis mitt platinablonda hår. skönt att slippa kanten där utväxten börjar - det är ju inte speciellt fint.
resten av dagen ska jag bara chillaaaa. skönt!


bild från google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0