18 februari

hejsan bloggen och ni andra.
skulle börja 8 idag men orkade verkligen inte. dåligt av, i know men ibland blir det så. har dock kommit på att jag är väldigt dålig på att komma på ursäkter när en lärare frågar mig vart jag varit. hoppades på att min lärare inte kände igen mig eftersom jag bara haft honom typ fyra lektioner. tyvärr blev det inte så, utan det första jag fick höra till skolan var just den läraren som sa "hej hanna (ja han visste tydligen tillåmed mitt namn) vart har du varit nu på morgonen?" mitt svar blev "i sängen". jag talade ju i alla fall sanning så lite pluspoäng borde jag väl få.
hur som helst, gick efter skolan runt i lite affärer och bara råkade köpa med mig några fina armband. efter det handla jag mat med pappsen.
nu är det snart mat och sen plugg som gäller. måste få in tid till dusch också innan ikväll, men det ska lösa sig!
imorrn är det fredag också :D i like.

  
                                                     sommar i småland, 09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0